اسلامی بودن ویژگی بارز انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما برخلاف انقلاب‌های دیگر ، اسلامی بودن آن است.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان کیار ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دوسرا ، ام ابیها فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت  آغاز ایام الله دهه فجر ایران اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما اسلامی بودن آن است برخلاف انقلاب‌های دیگر که کاری به مذهب ندارد .

حجت الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: انقلاب ما در راس آن رهبر و امامی دینی حضور داشت و مردم برای حمایت از این امام و اهداف او به خیابان آمدند که این موارد در شعارهای مردمی به خوبی قابل مشاهده است .

وی با بیان اینکه سومین ویژگی انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه مردم از انقلاب بود، عنوان کرد: دومین ویژگی انقلاب اسلامی ایران تکیه به نصرت‎‌های الهی بود در زمانی که خناسان و شیطان صفتان پشت نظام ظالمانه شاه ایستاده بودند مردم با توکل بر خئاوند برای ریشه‌کنی ظلم و ستم در جمهوری اسلامی ایران به پا خواستند و با لطف پروردگار به پیروزی رسیدند. 

این مقام مسئول افزود: با آنکه در دوره‌های مختلف مشکلاتی وجود داشت ولی مردم دلداده امام(ره)، رهبر انقلاب و کشور خود هستند و هرجا احساس کردند دشمن می خواهد به این انقلاب آسیبی بزند با حضور خود تمام توطئه های مستکبران را نقش بر آب کردند.

ارسال نظرات