مدیرنظارت و تایید صلاحیت دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مدیرنظارت و تایید صلاحیت دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: بسیج شجره طیبه و مقدسی است که وظیفه صیانت از سلامت مکتبی این درخت تناور و پرمیوه در هر پایگاه، بعهده مدیران نظارت وتایید صلاحیت است.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۸۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار علی رجبی در کارگاه توجیهی تخصصی مدیران تایید صلاحیت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه خواهران ریحانه النبی سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و مقدسی است که وظیفه صیانت از سلامت مکتبی این درخت تناور و پرمیوه در هر پایگاه، بعهده مدیران نظارت وتایید صلاحیت است.

وی در ادامه در تشریح وظایف ذاتی مدیران نظارت در پایگاه‌های مقاومت افزود: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین وظایف ذاتی مدیران پایگاه‌ها، نظارت بر مجموعه بسیج و جلوگیری از ورود افراد غیر صالح به مجموعه بسیج می‌باشد.

مدیرنظارت و تایید صلاحیت دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: بزرگترین نقطه ضعف شرعی و قانونی برای یک مدیر نظارت پایگاه این است که اغراض و کینه کدورت‌های شخصی خود از بسیجیان را در ارزیابی آن‌ها تاثیر بدهد.

رجبی در تشریح کامل وظایف مدیران نظارت و تایید صلاحیت پایگاه‌ها، اظهار داشت: وظایف قسمت نظارت در برخی مواقع ممکن است بعنوان مچ‌گیری و عیب‌یابی تشریح شود، در حالیکه به فرمود: ه مقام عظمای ولایت، نظارت و تایید صلاحیت باید همچون طبیبی دلسوز باشد که به مداوای مجموعه بسیج و سپاه بپردازد.

وی در پایان معاونت نظارت و تایید صلاحیت در ناحیه را آماده هرگونه رفع اشکال دانست و گفت: در صورت بروز هرگونه سوال یا شائبه‌ای در خصوص وظایف نظارت و تایید صلاحیت بلافاصله به این معاونت مراجعه نمایند.
ارسال نظرات