حسن خورشیدی
راهپیمایی مردم ولایت مدارشهرستان بشاگرد در محکومیت اقدامات اغتشاشگران برگزار شد.
این افراد فرصت طلب با سوء استفاده از نارضایتی های مردم در خصوص مطالبات به حق خود فضای امن جامعه را متشنج و ناآرام کرده اند و با حمایت و مدیریت دشمنان نظام در خارج از کشور با توهین به مقدسات و ارزش های انقلاب و نظام نارضایتی شهروندان را به وجود آورده اند.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۷۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: مردم شهرستان بشاگرد امروز در محکومیت ناآرامی های اخیر تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام صابرپروین در راهپیمایی امروز گفت: این افراد فرصت طلب با سوء استفاده از نارضایتی های مردم در خصوص مطالبات به حق خود فضای امن جامعه را متشنج و ناآرام کرده اند و با حمایت و مدیریت دشمنان نظام در خارج از کشور با توهین به مقدسات و ارزش های انقلاب و نظام نارضایتی شهروندان را به وجود آورده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشاگرد تصریح کرد: آنهایی که در صدد اجرای طرح شیطانی خودبودند در این رابطه گناهی نا بخشودنی مرتکب شدندلذا جنایت و خیانت عناصر داخلی وهم سو با دشمنان و وارد کردن خسارت به اموال عمومی وشخصی شهروندان در داخل کشور و نظام اسلامی بر هیچ فرد منزوی پوشیده نیست .
پروین در ادامه افزود ؛محاکمه و مجازات عاملان ناامنی اخیر حق مسلم آنهاست که بر عهد دستگاه قضا می‌باشد.
ودر پایان افزود ؛این راهپیمایی برای حفظ و وحدت و بالندگی بیش از پیش نظام مقدس اسلامی و بالا بردن توان مقابله با تحریم های ظالمانه و فتنه های جدید شیطان بزرگ آمریکاست
وعملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی می باشد خواهانیم.
خبرنگار: بسیجی حسن خورشیدی
ارسال نظرات