مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان، در جمع کارکنان این ناحیه تصریح کرد: امروز گفتار زبانی باید تبدیل به واقعیت شود و لازمه پیروی از ولایت و برهم زدن نقشه های شوم بیگانگان حضور داشتن در تمام صحنه هایی است که از ارزشهای انقلاب اسلامی محافظت می کند.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۶۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد حسین رهنمای، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان؛ با بیان حدیثی نبوی در ارزش و جایگاه جهاد فی سبیل الله خاطر نشان کرد: طبق روایتی از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله؛ جهاد در راه خدا و قدم نهادن در این مسیر از گامهای با ارزشی است که والاتر و با ارزشمند تر از آن وجود ندارد.
ایشان بیان کردند: امروز کشور نیازمند به آرامش است و دشمنان و بیگانگان سعی در بر هم زدن این آرامش هستند و در این مسیر از هرگونه نقشه ای استفاده می کنند ولی پیام بصیرت و آگاهی این را می رساند که باید آگاهانه گام برداشت و در مقابل نقشه دشمن دچار غفلت زدگی نشد.
حجت الاسلام رهنمای گفتند: این حضور پرشور مردم در تمام شهرهای ایران که بر علیه اغتشاشات اخیر و در مقابل نقشه های دشمن انجام می شود خود مصداقی از جهاد فی سبیل الله است و یقینا افرادی که دلسوزانه برای حمایت از آرمانهای انقلاب و شهدا و به انگیزه دفاع از حریم ولایت گام بر می دارند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.
در پایان ایشان ضمن توصیه به بصیرت بیشتر، راه پیروزی و غلبه بر دشمنان را اتحاد دانست و بیان کرد: با اتحاد بین عموم مردم که از ارکان دوام انقلاب اسلامی است؛ به همراه رهبری مقتدرانه ولی امر مسلمین، زمینه ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه به وجود خواهد آمد و ان شاءالله این انقلاب به انقلاب جهانی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه متصل خواهد شد.
انتهای پیام
ارسال نظرات