پژوهشگر دینی بیان داشت: ما اگر به سخنان رهبری گوش داده و اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کردیم وضع معیشتی مردم از این بهتر می‌شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۲۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان  در همایش سیاسی سپاه ناحیه مسلم مشهد در جمع پایوران و بسیجیان این ناحیه اظهار داشت: خداوند ما را آفرید؛ مرگ و زندگی را آفرید برای اینکه انسان‌ها را امتحان نماید. گویی زندگی دنیا یک مسابقه است و این مسابقات در آخرالزمان سرعتشان بیشتر خواهد شد. از امتحانات آخرالزمان که به فتنه تعبیر شده است منافقین از جامعه بیرون رانده شده و عدل وداد در جامعه برقرار و حق از باطل از همدیگر جدا می‌گردد.

این پژوهشگر دینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان رهبری که فرمود: ه بودند من به این مذاکرات خوش بین نمی‌باشم، ولی رئیس جمهور گفته بود من خوش بین هستم و پس ازمدتی رئیس جمهور هم سخنان رهبری را تائید کرد, گفت:  ما اگر به سخنان رهبری گوش داده و اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کردیم وضع معیشتی مردم از این بهتر می‌شد.

وی  با اشاره به اینکه ما در مذاکرت هسته‌ای و در سیاست خارجی ضعیف عمل کردیم، ابراز داشت: علت اینکه دشمنان به این دولت تمایل داشتند همین ضعف عملکرد است.

حجه الاسلام پناهیان در پایان متذکر شد: ائمه جماعات باید به مسجد کارکرد معیشتی اقتصادی داشته باشند و مردم رابه مسجد تشویق نموده و صندوق‌های قرض الحسنه و کارگاه‌های تولیدی راه بیندازند و در نهایت سبک زندگی را تغییر دهند. همانطور که در زلزله مشاهده کردیم مردم به میدان آمدند و میلیارد‌ها تومان به مردم زلزله زده کمک نمودند.
ارسال نظرات