ّبه گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: رئیس جمهور هم باید برای رسیدگی به وضعیت مردم مدیران نالایق و دنیا پرست را کنار بگذارد و اداره امور را به مدیران شایسته و دین دار بسپارد، مردم اگر احساس کنند که مسئولان خادم آن ها هستند دیگر ناامید نخواهند شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۳۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
محمد مهدی زاهدی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد الزهرا (س) نطنز برگزار شد، اظهار کرد: فتنه های مختلفی در طول تاریخ اسلام علیه انبیاء و ائمه علیهم السلام به وجود آمده است و همه آن فتنه ها نیز از طرف کسانی صورت می گرفت که در آن زمان وجاهت داشته و افراد شاخصی بودند.
زاهدی در همایش بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در نطنز بیان کرد: 9 دی روزی تاریخ ساز بود زیرا فتنه سال 88 را که از خارج کشور توسط بیگانگان هدایت می‌شد، پایان داد.
وی افزود: فتنه 88 سبب به آشوب کشیدن کشور و حرکت برای صدمه وارد کردن به اصل ولایت فقیه بود و فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات و بازشماری رای ها سرنگونی نظام و انقلاب اسلامی را پیگیری می کردند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جاه طلبی و ثروت اندوزی را عامل گرفتاری افراد در فتنه و توطئه عنوان و بیان کرد: ملت ایران در حماسه 9 دی خودجوش به صحنه آمدند و تمام برنامه‌ها و توطئه‌ها دشمنان داخلی و خارجی و مکر ابوسفیانی های زمان را خنثی کردند اما فتنه جدیدی هم در کشور طراحی شده است.
او اضافه کرد: دشمن با کمک روانشناسان و سیاسیون می‌خواهند خودش را در دل ملت جا دهد اما اصل رویکرد فتنه گران، سرنگونی و براندازی نظام جمهوری اسلامی است و جریان فتنه انگیزی تمام شدنی نیست.
زاهدی در ادامه گفت: حماسه 9 دی سوای جریان های فکری دارای پیشینه ای به درازای تاریخ است و در برهه های گوناگون نمونه های زیادی از رویارویی جریان فتنه و بصیرت به چشم می خورد.
وی بیان کرد: واژه فتنه چندین معنا دارد که نقطه مشترک آنها فشار روحی، روانی، جنگی و تبلیغاتی است که البته می تواند حتی اقتصادی و اجتماعی هم باشد اما از سوی افراد حقیقی و حقوقی و با سرمایه گذاری دشمن به روی شخصیت های دارای جایگاه در افکار عمومی طراحی می شود.
نماینده مردم کرمان ادامه داد: نخستین فتنه گر تاریخ شیطان رانده شده است و از آن زمان تا کنون جهان شاهد فتنه ها بوده اما در نهایت جریان ارزشی و انقلابی پیروز میدان می شوند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور هم باید برای رسیدگی به وضعیت مردم مدیران نالایق و دنیا پرست را کنار بگذارد و اداره امور را به مدیران شایسته و دین دار بسپارد، مردم اگر احساس کنند که مسئولان خادم آن ها هستند دیگر ناامید نخواهند شد.
نماینده مردم کرمان خطاب به نمایندگان مجلس، بیان کرد: تمامی نمایندگان باید در خدمت مردم به وظیفه خود عمل کنند و هرگز برای تصاحب صندلی نمایندگی نباید مصلحت نظام را مورد هجمه خود قرار داده و منافع باندی و گروهی را در مصوبات مجلس بر منافع عموم مردم ترجیح دهند.
وی با تاکید بر این که مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس عدالت ورزی نسبت به قوه قضائیه ندارند، خاطر نشان کرد: قوه قضاییه نباید فرقی بین بیچارگان و گردن کلفت ها قائل شود بلکه باید مسیری را فراهم کند تا مردم در آن مسیر با دیدن یک عدالت صریح و شفاف به دشمن خود اجازه رخنه را ندهند.
ارسال نظرات