کارشناس اجتماعی با بیان اینکه پدران و مادران می‌توانند با آموزش درست حجاب را به فرزندان انتقال دهند، گفت: تعلیم غیرت به پسران و عفت به دختران از بزرگ‌ترین وظایف خانواده ها در بحث حجاب است.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۸۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

تعلیم غیرت به پسران و عفت به دختران از بزرگ‌ترین وظایف خانواده‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به منظور بالا بردن سطح فرهنگ و معلومات خواهران، پایگاه محدثه به برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، طلاق، جنگ نرم و فضای مجازی، حجاب  در حلقات صالحین  اقدام کرد.

کارشناس اجتماعی در این نشست با اشاره به موضوع جنگ نرم و فضای مجازی که امروزه بیشتر مورد استقبال جوانان است، اظهار داشت: با پیشرفت تکنولوژی باید آموزش، بصیرت و آگاهی از وسایل ارتباط جمعی نیز انجام گیرد و این مهم با همراهی و دوستی خانواده‌ها با فرزندان را لازم دارد.

ولی اقبال به مدیریت خانواده‌ها در نقش حجاب در جامعه و خانواده اشاره کرد و گفت: آموزش صحیح حجاب و نظارت بر نحوه پوشش مناسب و تشویق به حجاب لازمه زندگی در اجتماع است.

وی با بیان اینکه پدران و مادران می‌توانند با آموزش درست حجاب را به فرزندان انتقال دهند، ادامه داد: تعلیم غیرت به پسران و عفت به دختران از بزرگ‌ترین وظایف خانواده ها در بحث حجاب است.

این کارشناس اجتماعی به موضوع طلاق وچشم وهم چشمی های بی مورد که باعث فروپاشی خانواده ها می‌شود نیز اشاره کرد و کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج را مهم دانست.

وی یادآور شد: اگر شروع روابط دختر و پسر زیر نظر خانواده‌ها باشد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

ولی اقبال با بیان نکاتی در خصوص ازدواج موفق تصریح کرد: مهم‌ترین مورد در این زمینه صادق بودن طرفین در امر ازدواج و نداشتن چشم وهم چشمی‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات