مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تولید و بومی کردن علم را از دستاوردهای ایثارگری‌های شهدا دانست و گفت: تولید علم، بومی کردن علم و استفاده بهینه از آن افتخاراتی است که به واسطه جان فشانی‌های شهدا به دست آمد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۳۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

تولید و بومی کردن علم از دستاوردهای ایثارگری‌ شهداست/ شهدا قلب تاریخ هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی رستمی امشب در نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد همدان و یادبود شهدای مدافع حرم با اشاره به امنیت پایدار در منطقه آن را  دستاورد ایثارگری‌های شهدا و مدافعان حرم دانست و اظهار داشت: تا امنیت ایجاد نشود نمی‌توان به هیچ موفقیتی دست یافت چراکه در تاریکی انسان قادر به انجام کاری نیست.

وی با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، گفت: اگر شهدای انقلاب اسلامی نبودند انقلاب هیچ گاه پیروز نمی‌شد و استقلال و آزادی به دست نمی‌آمد و شاهد تکرار همه جنایاتی بودیم که در جنگ‌های گذشته علیه ملت ایران ساری و جاری و کشور دچار تجزیه و تصرف می شد.

مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس همچون شمع سوختند و به جامعه نورانیت بخشیدند.

وی تصریح کرد: اگر در جنگ تحمیلی شهدای ما ایثارگری نمی کردند به طور قطع بخش‌هایی از کشور جدا می‌شد و شریان‌های اقتصادی کشور قطع می‌شد،  که همه اینها را مدیون شهدا هستیم.

رستمی با اشاره به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) که اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در داخل شهرهای خود با داعش وارد جنگ می شدیم، تاکید کرد: امنیت پایدار حاصل در کشور را مرهون ایثارگری‌های شهدا هستیم که قلب تاریخ هستند.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در مسیر حفظ انقلاب افزود: آنها با وجود سختی و شکنجه‌هایی که کشیدند به خاطر هویت دینی و ملی و باورهایشان دست برنداشتند و مقاومت کردند.

مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خود تولید و بومی کردن علم را از دستاوردهای ایثارگری‌های شهدا دانست و یادآور شد: تولید علم، بومی کردن علم و استفاده بهینه از آن افتخاراتی است که به واسطه جان فشانی‌های شهدا به دست آمد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه تولید علم و بومی سازی با بیان اینکه به واسطه تولید علم  غنی‌سازی اورانیوم از سه درصد به 20 درصد رسید، عنوان کرد: امروز تعداد مقالات آی اس آی به 20 میلیون عدد می‌رسد که پیش از پیروزی انقلاب 4 هزار عدد است که تمام این موارد را مدیون شهدا هستیم.

رستمی با اشاره به امکانات نظامی کشور به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای ایثارگری خاطرنشان کرد: اگر امروز ما ایرانی‌ها سربلند هستیم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم و دیگران ما را به عنوان الگو قرار می دهند به خاطر ایثارگری و فداکاری شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات