فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن شهر بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل گفت: آمریکایی‌ها از این موضوع ضربه سنگینی خواهند خورد به طوری که گور خود را با این اقدام می‌کنند و سرآغازی برای نابودی خود و اسرائیلی‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۷۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

آمریکا با اقدام ابلهانه ترامپ گور خود را کند/ اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل سرآغازی برای نابودی رژیم صهیونیستیسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن محکوم کردن اقدام  دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت: این اقدام نابخردانه آمریکا نشانه نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان ملل و نمونه دیگری از مداخلات سلطه‌جویانه در منطقه است.

وی با بیان اینکه شروع این اقدام بعد از حماسه بزرگ پیروزی جبهه مقاومت بر داعش ایجاد شد، گفت: بعد از پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تکفیری و داعش، دشمنان و استکبار جهانی  مستاصل شده و تصمیم‌های نادرستی اتخاذ می‌کنند تا این پیروزی عظیم نمایان نشود و در جامعه اسلامی منعکس نشود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی بعد از پیروزی جبهه مقاومت بحث اقلیم کردستان را مطرح کردند، افزود: با شکست‌های مفتضحی که به صورت پی در پی متحمل شدند اخیراً بحث سفارت آمریکا و به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب را عنوان کردند.

وی با اشاره به ناکامی‌های آمریکا در منطقه در خصوص اهداف ترامپ از طرح این موضوع، عنوان کرد: این اقدامات همه در راستای یک پروژه است که اذهان و افکار عمومی منطقه را از مسئله اصلی   که بحث جبهه مقاومت و فلسطین است جدا کنند.

سردار مجیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری این اقدام ترامپ را ناشی از عجز و ناتوانی آنها دانست و اظهار کرد: این اقدام نسنجیده و ابلهانه به عنوان یک عامل مهم در روند سقوط زودهنگام رژیم صهیونیستی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکا متوجه این موضوع شده که نهایتاً اگر بخواهند روزی دست از پا خطا کنند  در تلاویو در زیر موشک های جمهوری اسلامی ایران  قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: به همین علت آنها در خیال خودشان عمل خردمندانه‌ای کرده‌اند که پایتخت کشور غاصب صهیونیست را قدس معرفی کردند  تا با انتقال سفارت خود  به قدس در معرض  تهاجم و حمله  قرار نگیرند و محلی امن در قدس برای خود ایجاد و در امان باشند.

*اقدام ترامپ موجب اتحاد و وحدت بیشتر مسلمین 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این اقدام ترامپ با واکنش‌هایی جهانی روبرو و موجب اتحاد و وحدت بیشتر مسلمین شده است، افزود: با این اتحاد و حرکت بزرگی که در جوامع اسلامی ایجاد شده به فضل الهی قدم‌های جدی برای سرنگونی و نابودی رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که تا 25 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی در جهان نخواهند ماند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز تلالوهایی از این پیروزی خود را نشان می دهد که امیدواریم در آینده از مسلمین و مردم منطقه در راستای تحقق این وعده استفاده لازم و کافی را داشته باشیم.

سردار مجیدی با تاکید بر اعمال فشار بیشتر بر آمریکا از سوی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: این امر برای این است تا آمریکایی‌ها پایگاه‌های خود را در منطقه جمع و شرشان را از منطقه خاورمیانه کم کنند که به فضل الهی زمینه‌های این امر فراهم می‌شود و با وحدتی که در بین مردم منطقه ایجاد شده شاهد این موفقیت خواهیم بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به پیامدهای سیاسی انتقال سفارت به آمریکا به قدس اشاره و عنوان کرد: آمریکایی‌ها از این موضوع ضربه سنگینی خواهند خورد به طوری که  گور خود را با این اقدام می‌کنند و سرآغازی برای نابودی خود و اسرائیلی‌ها می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: از طرفی نیز آن چیزی که آمریکایی‌ها رصد می کردند و به دنبال تحقق آن هستند بحث صلح در منطقه است که به آن دست پیدا کنند که با این اقدام سخیف میخ را بر تابوت خودشان کوبیدند.

وی با بیان اینکه آمریکا با این عمل به دنبال تست‌آزمایی بود تا واکنش جوامع بین المللی را در این خصوص ببینند، یادآور شد: خوشبختانه در کشور ما و دیگر کشورها عکسل العمل مناسبی برابر این خطای بزرگ رئیس جمهور تاجر آمریکا شاهد بودیم که به طور قطع موفقیت‌هایی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات