استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) نجات دهنده و شفابخش است، گفت: مومنان نباید دست از محبت امام حسین(ع) بکشند، چرا که تمام خیرات و خوبی‌ها در مکتب امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۲۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

محبت اهل بیت(ع) نجات دهنده و شفابخش استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، دومین مراسم تجلیل از خیرین و خادمان ایام اربعین حسینی و تقدیر از خیرین و خدمتگزاران به مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، به همت ستاد مردمی استقبال و پذیرائی از زائرین اربعین حسینی، در حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) روستای حسام آباد شهرستان بهار برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان بهار، رئیس عتبات وعالیات استان و شهرستان، شهردار بهار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند .

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: اربعین حسینی میلیون‌ها انسان را از جای جای کره خاکی با شور و علاقه به سوی کربلا کشاند.

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در اربعین حسینی نشان دهنده همان عشق به دین و عشق به حضرت سید الشهدا(ع) است.

وی با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) نجات دهنده و شفابخش است، افزود: مومنان نباید دست از محبت امام حسین(ع) بکشند، چرا که تمام خیرات و خوبی‌ها در مکتب امام حسین(ع) است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات