دبیر برگزاری یادواره شهدای گردان‌های آتش 32 انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری نهمین یادواره سرداران و 400 شهید گردان‌های آتش لشگر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در 23 آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۴۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

نهمین یادواره سرداران و 400 شهید گردان‌های آتش همدان برگزار می‌شودنبی‌الله شامخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نهمین یادواره سرداران و 400 شهید گردان‌های آتش لشگر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم معنوی روز پنجشنبه 23 آذر ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری یادواره شهدای گردان‌های آتش 32 انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: این برنامه با حضور مسئولان کشوری، استانی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مردم برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین سردار مرتضی قربانی مشاور ستاد کل نیروهای مسلح است نیز سخنران این محفل نورانی خواهند بود.

شامخی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا یک برنامه فرهنگی برای ترویج ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: هدف از اجرای این برنامه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و آشنایی نسل جوان با دلیرمردانی است که از جان خود گذشتند و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان عنوان کرد: یکی از راهکارهای مقابله با توطئه‌ها و جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه است.

انتهای پیام/

  

ارسال نظرات