فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار:

خدمت به محرومین سرلوحه کار بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار بیان داشت: در برنامه های بسیج سر لوحه کار، خدمت به محرومین است.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۴۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ادامه علی یعقوبیان در مراسم تقدیر از جهادگران بسیجی  شهر جنگل رشتخوار نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور گروه جهادی شهید همت با تبریک ایام ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع)، گفت: در برنامه های بسیج سر لوحه کار خدمت به محرومین است.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین خدمات بسیج در این شهرستان گفت: گشت‌های محله محور بسیج، برگزاری اردوهای جهادی سازندگی در مناطق محروم، اردوهای جهادی سلامت با حضور تیم‌های پزشکی بسیج، راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه‌ بسیج، و کارهای اجتماعی در حاشیه شهرها از جمله برنامه های دنبال شده در سطح شهرستان رشتخوار است

یعقوبیان با اشاره به اینکه شرکت در اردوهای جهادی و خدمت به محرومین توفیقی می‌خواهد که نصیب هر شخصی نمی‌شود، افزود: امروزکاری اگر بماند همین کار بسیج و اردوهای جهادی است.
 
در ادامه حجت الاسلام توکلی، امام جمعه شهر جنگل رشتخوار گفت: امروزه متاسفانه برخی کار را به صورت اداره‌ای دنبال می‌کنند، پیغمبر(ص) خالصانه کار کرد، و نگفت اداره‌ای باشم، صبح و شب را نمی شناخت، که این یکی از ویژگی های پیامبر(ص) بود که تحولی زیبا در عرب آن زمان به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه برخی امروز تنها به دنبال منافع خود در کشور هستند، افزود: شما بسیجیان مدافع خون مطهر شهدا هستید و شما همین قهرمانان تاریخ همانند شهید حججی ها، مطهری‌ها، باهنرها و فهمیده ها را می‌سازید.


وی با اشاره به مانور دشمن از طریق رسانه‌ها و دامن زدن بر تفرقه‌افکنی در کشور نیز گفت: دشمن در تلاش برای ایجاد تفرقه با دروغگویی است، و در این راه همواره از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، که این موضوع را باید با جدیت و تیزبینی‌بیشتری دنبال کرد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار