محمدعلی برغمدی
معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با «بسیج»:
معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقات تفنگ بادی برگزار شد که تیم های بیمارستان هاشمی نژاد و مرکز بهداشت قهرمان این دوره از مسابقات شدند.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۹۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

جواد علما در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و جهت توانمند سازی، حفظ انسجام و ایجاد نشاط در بین اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی مسابقات تیر اندازی تا تفنگ بادی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان انجام شد، افزود: حدود ۶۰ نفر از اعضای ۱۰ کانون بسیج جامعه پزشکی و مراکز درمانی مشهد در این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی مشارکت داشتند.

معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در پایان در قسمت تیمی خواهران؛ بیمارستان هاشمی نژاد، مرکز بهداشت استان و بیمارستان دکتر شیخ، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

علما از قهرمانی خانم مظهری از مرکز بهداشت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: خانم طیرانی از بیمارستان فارابی و خانم حسن پور از بیمارستان ۱۷ شهریور به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در بخش انفرادی بانوان کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی آقایان انصاری فر از بیمارستان شهیدکامیاب و حسینی ازبیمارستان امام رضا(ع) مقام اول و دوم را به دست آوردند و دربخش تیمی به ترتیب مرکز بهداشت استان، بیمارستان حجازی و بیمارستان شهیدهاشمی هاشمی نژاد به ترتیب اول تاسوم شدند.

ارسال نظرات