فرمانده سپاه هشترود در حاشیه افتتاح این خانه ها گفت: این خانه‌های محروم با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در قالب اردوهای جهادی ساخته شدند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۳۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

احمد تقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از ماموریت‌های سپاه را محرومیت زدایی است برشمرد و افزود:  این منازل مسکونی با هزینه ای بالغ بر 27 میلیون تومان و هر کدام با 70 متر مربع زیر بنا با کمک خیرین , بسیجیان و کمیته امداد ساخته شده اند.

وی در ادامه با اظهار گله مندی از فرمانداری هشترود اظهارداشت: متاسفانه در ساخت این خانه ها هیچ گونه کمکی از سوی فرمانداری نشده است و متاسفانه عده ای کارهای جهادی را رها کرده اند و به کارهای فرعی پرداخته اند.

تقی پور خدمت به محرومان را مانند جنگ در مقابل دشمنان در خط مقدم دانست و یادآور شد: زمانی موفق خواهیم شد که کار جهادی برای رضای خدا انجام دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود نیز خدمت به خلق الله را ازبرکات بسیج دانست و افزود: بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است.

سه خانه محروم‌ در هشترود افتتاح شد

حجت الاسلام عبدالله موحدی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به تمامی آحاد جامعه است گفت:  همه ما وظیفه داریم روحیه و تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان جهادی و شجاعت در تاریخ، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

بخشدار بخش مرکزی هشترود نیز با اشاره به اینکه باید هر روز روز بسیج باشد گفت: نباید از خدمت به محرومان غافل باشیم و باید اهداف نظام را پیش ببریم.

غلامعلی محمدزاده تفکر بسیجی راهکار حل مشکلات دانست و گفت: امروزبه برکت بسیج در دورترین نقاط این شهرستان نیز کارهای عمرانی و خدماتی توسط بسیج صورت می گیرد.

سه خانه محروم‌ در هشترود افتتاح شد

 
 
 
ارسال نظرات