زهره قانعیان
فرهنگی،اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛
به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) وتوسط دبیربرنامه های بومی ،محلی تعداد1500جلدکتابچه ی آشنایی با شیعه انگلیسی به چاپ رسید.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۲۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاصفهان؛ به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) وتوسط دبیربرنامه های بومی ،محلی تعداد1500جلدکتابچه ی آشنایی باشیعه انگلیسی به چاپ رسید.
این کتاب درراستای آشنایی عموم خصوصا هیئت های مذهبی کتاب شیعه انگلیسی طراحی وبه چاپ رسید.

معاونت فرهنگی اجتماعی امام رضا(ع)گفت: شیعه انگلیسی با«مرجعیت ساختگی» که وحدت جهان اسلام را هدف قرار داده، تشیع انگلیسی، شعبه‌ای از "اسلام آمریکایی" است؛ فرقه‌ای که با شهادت و جهاد نسبتی ندارد، بی‌خطر برای طاغوت و ظالمین و از کنار آمریکا و اسرائیل نیز با سکوت عبور می‌کند، "شیعه انگلیسی" ترجیح می‌دهد بر پیکر خونین امام حسین (ع) گریه و مویه کند تا در رکاب پسر رسول خدا کشته شود. تشیع انگلیسی هدفش حرکت در مسیر اصلاح دین رسول خدا نیست و تنها بر تفرقه و اختلافات تأکید دارد. "تکفیر" می‌کند، ناسزا می‌گوید, به مقدسات سایر مسلمانان توهین می‌کند و به تنها حکومت شیعی جهان می‌تازد.

وی افزود:از آنجایی که آگاه سازی عموم مردم ومقابله با تشیع انگلیسی جزءبرنامه های بومی محلی این ناحیه بود برآن شدیم تا کتابچه ای تهیه نموده و آن را در مناسبتهای مختلف و دوره های آموزشی توزیع نماییم.

ارسال نظرات