نماینده نیشابور و فیروزه گفت: نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی تعیین کننده بوده است و همیشه در مسیر‌های سخت یاور انقلاب بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۸۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حمید گرمابی اظهار داشت: نمونه کامل کپی برداری از بسیج گروه حشدالشعبی در کشور عراق است که از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری کردند و در چند سال اخیر در دفاع از مردم عراق کار خود را به نحو صحیحی انجام دادند و اگر بسیج و سپاه جمهوری اسلامی ایران حشدالشعبی را به شکل منظمی تشکیل نمی‌دادند قطعا سرنوشت دیگری در جنگ عراق رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: در سوریه نیز که برادران سپاه با آن‌ها کار می‌کردند و در عملیات مستشاری کمک می‌کردند قطعا در قسمت‌های مختلف با استفاده از تفکر بسجی پیروزی‌های اخیر سوریه بوجود آمد.

نماینده نیشابور و فیروزه گفت: قطعا بسیج نقش تعیین کننده در ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی داشته است، روز‌های انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیروی بسیج تشکیل شد و اگر بسیج نبود انقلاب در معرض خطر‌های اساسی قرار می‌گرفت، از بعد انقلاب اسلامی که زمزمه‌های مخالفت و ایستادگی در برابر نظام مطرح شده بود اگر بسیج نبود قطعا سرنوشت به طور دیگری رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: در همه گذرگاه‌های سخت انقلاب چه در زمان جنگ ومبارزه با منافقین و همه مباحثی که از ابتدا برای انقلاب اسلامی بوجود آمد یاور انقلاب و تعیین کننده در مسیر‌های سخت انقلاب بوده است.
ارسال نظرات