فرمانده سپاه ناحیه درگز با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی گفت: وجود مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری و تورم ارتباطی با اصل نظام و انقلاب ندارد بلکه مشکل از ضعف و سوء مدیریتی مسئولین ناکارآمد و بی بصیرت است.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۵۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری  در نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان روستای رمضان قلعه ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از دلاور مردی‌ها و شجاعت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: در طی تاریخ به ویژه تاریخ صدر اسلام بی بصیرتی مایه تمام اتفاقاتی بوده است که باعث به وجود آمدن مشکلات و مسائل در زمان خود شده است.

غفاری با اشاره به حوادث روز عاشورا و همچنین صلح امام حسن (ع) گفت: اگر انسان نسبت به مسائل و اتفاقات زمان خود آگاه و بصیر نباشد و از امام زمان خود غافل باشد و او را تنها بگذارد نتیجه تاریخ همان خواهد شد که برای مردم زمان امام حسین (ع) پیش آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز محور حادثه عظیم عاشورا را متمرکز بر روی سه شخصیت دانست و گفت: امام حسین (ع) اولین محور این حادثه بود که برای رسیدن به هدف والای خود دست از تمام دارایی هایش کشید، اما از هدف خود نگذشت.

وی دومین محور این حادثه را حضور یزید خواند و گفت: این شخصیت برای رسیدن به هدف باطل خود و تمدید حکومتش با ادامه دادن جنایت هایش علیه مردم دست به هر کاری زد.

غفاری سومین محور را عمر سعد دانست و گفت: عمر سعد کسی بود که تا اواسط دهه محرم بین تشخیص حق و باطل در شک و شبهه بود و در نهایت بین انتخاب دنیا و آخرت، دنیا را انتخاب کرد، اما غافل از اینکه با این انتخاب نه به دنیا خواهد رسید و نه به آخرت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: باید مراقب باشیم شخصیت ما همانند عمر سعد‌ها نباشد که هم دین خود را از دست بدهیم و هم دنیا را.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای برجام تاکید کرد: در جریان این انقلاب و نظام هر کجا سخن، ولی فقیه و امام خود را نصب‌العین قرار دادیم دشمن نتوانسته علیه ما کاری انجام بدهد و هر جا سرخودانه عمل کردیم ضربه‌های مهلکی به ما وارد شده است.

غفاری ضمن گلایه از برخی مسئولین این نظام اظهار داشت: مشکل امروز ما این است که مردم عادی و عوام ما بصیرت به خرج می‌دهند، اما بعضی از خواص و مسئولین دچار بی بصیرتی می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه افزود: دشمن با تمام توان خود هر توطئه‌ای که بتواند علیه این نظام و انقلاب پیاده سازی می‌کند و مصداق آن تلاش برای جدایی انداختن بین مردم و مسئولین با تاکید به کمک‌های مردمی و بی کفایت جلوه دادن مسئولین در امر کمک رسانی به زلزله زدگان است.

وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در جهت حفظ نظام و انقلاب تلاش کنیم در غیر این صورت باید نسبت به خون شهدا پاسخگو باشیم.

غفاری با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی گفت: وجود مشکلات اقتصادی، افزایش نرخ بیکاری و تورم ربطی به نظام و انقلاب ندارد و مشکل از ضعف و سوء مدیریتی مسئولین بی بصیرت است.

خاطر نشان می‌شود؛ در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از رزمندگان جبهه و جنگ به تعدادی از حاضرین در جلسه هدایایی به قید قرعه اهدا گردید.
ارسال نظرات