به همت معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه زاوه، ۳ منزل مسکونی ویژه معسرین و محرومین روستا‌های «دهنو» و «ساق» این شهرستان، همزمان با هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه و رییس اداره کمیته امداد شهرستان زاوه افتتاح و کلید این منازل تحویل صاحبانش شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۹۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم معنوی که بارضایت و شادی مردم این روستا‌ها برگزار شد، سرهنگ دوم پاسدار حمیدرضانامور، فرمانده سپاه ناحیه زاوه ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از همکاران مجموعه سپاه، ریاست کمیته امداد و همچنین از خیرینی که باعث تکمیل این پروژه‌ها شدند، افزود: هدف والا و اصلی مجموعه سپاه و بسیج در کشور در محرومیت زدایی و مردم یاری است.

وی در ادامه با اشاره به زحمات بسیار زیاد بانیان این پروژه‌ها، گفت: در راستای منویات مقام عظمای ولایت، استمرار این حرکت‌های جهادی و محرومیت زدا، نه تنها در سطح شهرستان زاوه بلکه در سطح کشور بسیار مهم بوده و باید ادامه دار باشد.

شایان ذکر است که این ۳ پروژه پس از اهدای زمین توسط صاحبانش، از شناژ، اسکلت، سفت کاری تا نازک کاری بصورت کامل توسط معاونت بسیج سازندگی سپاه و اداره کمیته امداد و همچنین تعدادی از خیرین شهرستان زاوه انجام شده و تحویل ۳ خانواده از محرومین، معسرین و مددجویان کمیته امداد روستا‌های دهنو و ساق شد.
ارسال نظرات