فرمانده سپاه ناحیه خواف با بیان اینکه حماسه افرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست، گفت: بسیج زمینه‌ساز پیشرفت‌های مختلف و رهایی از مشکلات در زمان تحریم بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۱۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  سرهنگ پاسدار محمد علی نطاق  در نشست خبری هفته بسیج ضمن تبریک این هفته به ایراد سخن پرداخت وی افزود: حضور حماسی و مقتدرانه بسیجیان شهرستان در ۵ اذر یعنی سالروز تولد بسیج که عزیزان بسیجی در این روز با حضور منسجم و با صلابت خود لرزه بر اندام دشمنان خواهند انداخت.
 
وی در ادامه بیان داشت: حماسه افرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست بلکه دستاورد ارزشمندی است که در دوران مختلف بعد از جنگ و در زمان تحریم‌ها و توطئه‌ها، زمینه ساز  پیشرفت‌های مختلف و رهایی از مشکلات بوده است.
 
نطاق، برگزاری یادواره شهدای اهل سنت، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات قرانی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، همایش بزرگ ۵ اذر، سرکشی از علمای اهل سنت، همایش هیئت امنای مساجد اولویت دار، همایش و تجلیل حافظان وحی، برگزاری محفل انس با قران، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه  را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان برشمرد.
ارسال نظرات