به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا ( ع ) دوره ی توجیهی، توانمندسازی فرمانده واحدهای امیدان در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر ( ع ) شهر دولت آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام رضا(ع) اصفهان؛ فرماندهان بسیج واحدهای امیدان مدارس به منظور شرکت در دوره ی توجیهی و توانمندسازی به امامزاده نرمی مشرف شدند.

زیارت امامزاده، سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا ( ع ) و سخنرانی مسئول تربیت آموزش ناحیه امام رضا ( ع ) حجت الاسلام والمسلمین فاتحی و برگزاری کلاس های سبک زندگی و سواد رسانه ای از برنامه های این دوره بود.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا ( ع ) سرهنگ رضایی عنوان کرد : هر روز دشمن بیدارتر از قبل است و با تهاجمات فرهنگی و سیاسی و اجتماعی فرزندان ما را مورد هجوم قرار داده است.

دشمن برای لحظه لحظه ی دانش آموزان ما برنامه دارد. نسلی که قرار است انقلاب را پیش ببرد توسط شما مربیان باید تربیت شود.اینان مدیران آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه امام رضا ( ع ) اظهار داشت: ما باید از نظر علمی، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان را آموزش و پرورش دهیم.

در زمان دفاع مقدس هم اگر فرماندهان ما فقط بعد نظامی داشتند در یک روز شاهد تشییع پیکر 370شهید و در روز دیگر شاهد اعزام نیروهای داوطلب نبودیم، این انقلاب ماست و ما این را می خواهیم.

پس از سخنرانی ها فرماندهان بسیج واحد های امیدان به کلاس تخصصی با محوریت موضوع سبک زندگی اسلامی رفتند.

برادر پاسدار بوذر جمهری مدرس کلاس عنوان کرد: در یک شهر به تعداد محله ها و خانه ها سبک زندگی داریم، سبک زندگی انقلابی و غیرانقلابی، دینی و غیر دینی، فتنه ای و... متاسفانه امروز بیگانه برای سبک زندگی ما نسخه میپیچد. ما باید هوشیار باشیم و سبک زندگی سالم را فرا بگیریم.

برای زندگی باید مبارزه و جهاد را بیاموزیم.پس از برگزاری کلاس تخصصی،فرماندهان به اقامه نماز جماعت رفته و بعد از نماز در کلاس تخصصی سواد رسانه ای که باحضور مدرس آقای شفیعیون پیرامون مباحث فضای مجازی و هوشیاری مربیان و خانواده ها نسبت به استفاده ی دانش آموزان از این فضا برگزار شدو حضور یافتند.

این دوره ی توجیهی با ادای احترام به ساحت مقدس امامزاده ابراهیم (ع)به پایان رسید.

ارسال نظرات