یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن خزائی در گناباد توسط بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم که توسط بسیج دانشجویی شهرستان گناباد و به مناسبت نخستین آئین سالگرد شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیما که در حلب سوریه به شهادت رسید برگزار گردید، اقشار مختلف مردم و مسئولین به ویژه دانشجویان مجتمع آموزش عالی گناباد حضور داشتند.

در این مراسم یکی از فرماندهان و راویان دوران دفاع مقدس گفت: محصور کردن شهدای مدافع حرم تنها در مساله دفاع از حرم صحیح نیست بلکه رسالت خطیر آنان بسیار گسترده‌تر از این مهم بوده است.

علی پیراسته ادامه داد: شهدای مدافع حرم با الهام از تفکر امام خمینی (ره) در برابر گروه‌های تکفیری تحت حمایت استکبار جهانی ایستادند و از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب زمانی عنوان می‌کردند که زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز بر این مساله تاکید دارند که زنده نگه داشتن یاد شهیدان یک فریضه است و این امر وظیفه همه بخش‌های جامعه را حساس‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد با تفکر شیعه انگلیسی و طرفدار اسلام آمریکایی، مجاهدت‌های رزمندگان و جانبازان مدافع حرم و فلسفه تشییع شهدای گمنام را زیر سوال می‌برند، تاکید کرد: این اقدامات نمی‌تواند ارزش مجاهدت‌های شهیدان و جانبازان را کم رنگ کند.

شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیما ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۹۵ در زمان تهیه گزارش در منطقه حلب سوریه توسط گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.
 
شایان ذکر است هادی خزائی فرزند شهید محسن خزائی دانشجوی رشته مکانیک مجتمع آموزش عالی گناباد می‌باشد که در این مراسم از خانواده شهید نیز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات