محمد حسین رهنمای
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان، گفت: برگزاری یادواره های شهدا خود به نوعی قدردانی از شهدا و همچنین خانواده های انها می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۰۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان به همراه فرماندهی این ناحیه از روند پیشرفت آماده سازی یادواره شهدای غرب استان هرمزگان دیدن کرده و از زحمات بسیجیان و پاسداراران که شبانه روز جهت برپایی چنین حرکت عظیمی تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمودند.
این یادواره بزرگ در اول آذر ماه1396 به مناسبت هفته بسیج با سخنرانی یکی از مقامات کشوری در گلزار شهدای گمنام شهرستان پارسیان برگزار خواهد شد که از آن به عنوان بزرگترین یادواره شهدا در غرب استان هرمزگان یاد می شود و در این یادواره از 122 شهید شهرستانهای پارسیان، بستک و بندرلنگه تجلیل به عمل خواهد آمد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان روحیه جهادی و ایثار افرادی که در مسیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فعالیت می کنند را وصف ناپذیر خواند و تصریح کرد: همه ما باید قدر دان شهدا و حرکت الهی آنها باشیم و در حال حاضر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خود یک حرکت الهی است.
وی تصریح کرد: در این حرکت، ایمان، باورهای راستین و همچنین عشق الهی موج می زند و لازم است این روحیه را حفظ و تقویت نمود تا به آنچه خدا راضی است و از ما خواسته دست یافته و بتوانیم در عمل نیز پیاده نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار