نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم به امامت حجت السلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۹۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
 
 
 

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم به امامت حجت السلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم برگزار شد.

موسوی  با اشاره به پیاده روی باشکوه اربعین ابراز داشت: مسئولین باید اهتمام ویژه نسبت به تسهیل امور زائرین داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: عده ای دشمنی دشمنان را نمی بینند و می گویند آنها دوست ما هستند این افراد ساده انگاری سیاسی دارند.

موسوی با بیان اینکه نماز و زیارت عاشورا دشمن شناسی را به ما یاد می دهد گفت: قرآن بارها و بارها از کلمات دشمن، ظالم و مستکبر استفاده کرده و این امر نشان دهنده این است که خداوند خطر وجود دشمن را بارها اعلام کرده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آمزان گفت: شما جوانان آینده ملت ایران را خواهید ساخت و بدانید که دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران آمریکاست.

خطیب نماز جمعه جاجرم در ادامه به دیگر سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: یکی از مسائلی که دشمن به آن دامن می زند تفرقه است باید مسئولین و مردم حواسشان جمع باشد.

وی گفت: آمریکا بداند مرگ بر آمریکا شعار اصلی مردم است و هرگز ملت بزرگ ایران دست از ظلم ستیزی بر نخواهد داشت و دانش آموزان و مردم ما در راهپیمایی ۱۳ آبان این امر را ثابت خواهند کرد.

ارسال نظرات