در پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در رزمایش پدافند غیر عامل در شهرستان اسفراین گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریسم دردنیا است.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۸۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در رزمایش پدافند غیر عامل در شهرستان اسفراین گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریسم دردنیا است.

سرهنگ بدری جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ،  با گرامی داشت یاد و خاطره 3000 شهید خراسان شمالی ، 167 شهید ناجا خراسان شمالی و 34 شهید ناجا شهرستان اسفراین گفت: پدافند غیر عامل آمادگی لازم در جهت حملات احتمالی  دشمن بدون استفاده از تجهیزات است و هدف از برگزاری این رزمایش را به نمایش گذاشتن آمادگی و اقتدار پلیس در مواقع حساس دانست.

وی با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ گفت: ترامپ کسی است که با اقداماتش آمریکا را مانند شوروی به چند قسمت تقسیم خواهد کرد و اگر نیروهای مسلح کشور با یکدیگر اتحاد و همدلی نداشته باشند باعث گستاخ شدن دشمن خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در رابطه با تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران توسط امریکا گفت: تمام دنیا و بخصوص دولت آمریکا باید بداند که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم در دنیا است و همراهی و حمایت تمامی گروه های سیاسی از این نهاد انقلابی در این برهه از زمان جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات