امام جمعه تربت جام با اشاره به این که ۱۳ آبان روز اعلام برائت و تبری از دشمنان اسلام و بشریت است گفت: نیاز امروز تقویت یک مبارزه متفاوت، همه جانبه دائمی، متنوع و خستگی ناپذیر در مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام طاهری در یادواره ۳۶ شهید دانش آموز تربت جام که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزارشد پس از اجرای نماهنگ، قرائت وصیتنامه شهدا و دلنوشته دانش آموزان بیان داشت: شهید یک فرهنگ ناب الهی است و شهدا با نثار جان خود اسلام را حفظ و کشور از لوس و چنگال دشمن پاک کردند.

وی مهمترین هدف یادواره‌ها را ادامه راه شهدا برشمرد و افزود: برپایی محافل گرامیداشت یاد وخاطره شهدا دانش آموزان را با سبک زندگی فداکارانه آنان آشنا تا ضمن پیاده سازی در رفتار و عمل در مسیر شهیدان قرار بگیریم.

وی با تاکید بر تقویت روحیه شهادت طلبی که همان معامله با خدا است ادامه داد: معیار اصلی شهدا برای زندگی سعادتمندانه رضایت خدا بود و با بصیرتی که داشتند دشمن اصلی را شناخته و قله‌ها معرفت الهی را پیمودند.

امام جمعه تربت جام حضور پرشور و شعور دانش آموزان را در روز ۱۳ آبان مهم دانست و تصریح کرد: دانش آموزان از همین دوران نفرت خود را از شیاطین جنی و انسی و عشق مبارزه با اهریمنان شعله ور کرده، چون این یوم الله روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام برائت و تبری از دشمنان اسلام و بشریت است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که جریان صهیونیست؛ اسرائیل را به عنوان پایتخت دینی و آمریکا را به عنوان پشتوانه اقتصادی خود دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: نیاز امروز تقویت یک مبارزه متفاوت، همه جانبه دائمی، متنوع و خستگی ناپذیر در مقابل استکبار جهانی به همت مردان، زنان و دانش آموزان ایرانی است.

وی خطاب به دانش آموزان دختر با تاکید بر حفظ حجاب اسلامی توصیه کرد: اگر پوشش زنان و دختران ما یک مبارزه همه جانبه بر علیه استکبار هست، باید چادر بپوشیم بنابراین دختران دانش آموز با پوشش مناسب به دنبال کسب رضایت الهی باشند، چون حجاب اسلامی؛ پوششی در مبارزه با فرهنگ بی دینی و غربی است.

گفتنی است: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره ۳۶ شهید دانش آموز تربت جام به همت دانش آموزان واحد مقاومت فرزانگان حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) با همکاری آموزش و پرورش و مربیان در مدرسه تیزهوشان برگزار و از خانواده شهدای دانش آموز تجلیل شد.
ارسال نظرات