امام جمعه شهر فیروزان شهدای جنگ تحمیلی را درس آموخته مکتب امام حسین(ع) دانست و گفت: فرهنگ حسینی همان ایثار و از خود گذشتگی برای احیای دین و اسلام است و امروز اگر دیده می‌شود که دشمنان ما یاوه گویی می‌کنند به این دلیل است که در مقابل فرهنگ حسین(ع) کم آورده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۵۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

فرهنگ حسینی ایثار و از خود گذشتگی برای احیای دین و اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام موسی محبی در یادواره شهدای دانش آموز بخش خزل و شهر فیروزان، انقلاب و شهدا را پیرو راه امام حسین(ع) خواند و اظهار داشت: ما نیز مفتخر هستیم که می‌توانیم پیرو راه اباعبدالله الحسین(ع) باشیم، که پیامبر اکرم(ص) او را کشتی نجات و چراغ هدایت دانستند.

وی افزود: هر کسی که می خواهد در این دنیای پر از تلاطم و آشوب به ساحل سعادت برسد باید در کشتی امام حسین(ع) سوار باشد.

امام جمعه شهر فیروزان گفت: امام حسین(ع) با اهدای خون خود و عزیزانشان و همچنین اسارت حضرت زینب(س) جان دوباره‌ای به اسلام بخشیدند و درخت اسلام را به گونه ای آبیاری کردند که جاودان و همیشگی شد.

وی انفاق و از خود گذشتگی را یکی از درس‌های بزرگ عاشورا دانست و اظهار داشت: امام حسین(ع) خانواده و عزیزانش را در راه اسلام فدا کرد و  به همه آزادگان جهان این درس را دادند که اگر لازم باشد باید در راه اسلام عزیزان خود را هدیه کنیم،همانطور که در دوران جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و جوانان بسیاری هدیه شدند.

محبی شهدای جنگ تحمیلی را درس آموخته مکتب امام حسین(ع) دانست و افزود: فرهنگ حسینی همان ایثار و از خود گذشتگی برای احیای دین و اسلام است و امروز اگر دیده می‌شود که دشمنان ما یاوه گویی می‌کنند به این دلیل است که در مقابل فرهنگ حسین(ع) کم آورده‌اند.

وی پیرو ولایت بودن را لازمه عزت خواند و گفت: تا زمانی که ایمان به خدا و وحدت داشته باشیم و در مسیر امام حسین(ع) حرکت کنیم، هر روز عزتمندتر خواهیم شد و از عربده دشمنان هراسی نخواهیم داشت.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای دانش آموز تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات