مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) چمن آباد خواف در جمع دانشجویان بسیجی رشتخوار:
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) چمن آباد خواف بیان داشت: دشمن هر لحظه، با شبیخون فرهنگی و تبلیغاتی که انجام می‌دهد، در تلاش برای تضعیف و برهم زدن امنیت در کشور است بنابراین باید امروز در برابر هر گونه تهاجم دشمن به عنوان یکی بسیجی آماده بود.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۶۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام حسن جهانشیری  امروز در همایش بصیرتی دانش آموزی در محل حسینیه ثارالله  سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده و با اشاره به اینکه باید امروز قدردان شهدا و انقلاب باشیم، افزود: ما امروز باید ادامه دهنده راه شهید فهمیده باشیم، شهید محمد حسین فهمیده در زندگینامه خود به ارتباط خود با شهیدان مطهری و بهشتی اشاره می‌کند، این ارتباطات را باید امروز از شهید فهمیده آموخت و بکار گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز دانش‌آموزان ما باید همانند شهید فهمیده حماسه‌آفرینی کنند، گفت: امروز دانش‌آموزان ما باید با مطالعه، تلاش ، پشتکار، بصیرت و فکر حماسه دیگر بیافرینند.

حجت الاسلام جهانشیری با تاکید بر اینکه باید امروز قدردان خون شهدا باشیم در ادامه اذعان داشت: بسیج در هر زمان یک وظیفه‌ای دارد، امروز باید قدر امنیت را دانست، امروز باید با درس خواندن فردای کشور را ساخت.

وی همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه ۱۳ آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) انجام شد، امروز من و شما دانش آموزان پیرو خط رهبری هستیم، امروز هدفی که دانشجویان در آن زمان دنبال کردند را ما و شما هم باید دنبال و احساس مسئولیت کنیم.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) چمن آباد خواف در ادامه افزود: دشمن هر لحظه، با شبیخون فرهنگی و تبلیغاتی که انجام می‌دهد، در تلاش برای تضعیف و برهم زدن امنیت در کشور است، باید امروز در برابر هر گونه تهاجم دشمن به عنوان یکی بسیجی آماده بود.

در این همایش بصیرتی علاوه بر اجرای سرود حماسه‌ای توسط دانش آموزان، از تلاشگران در عرصه بسیج سازندگی دانش‌آموزی شهرستان که در زمینه کمک رسانی به محرومین و بازسازی مدارس در سطح شهرستان تلاش کرده بودند، توسط بسیج دانش آموزی شهرستان تقدیر شد.
ارسال نظرات