دو فراخوان ۸ و ۲۴ ساعته گردان‌های بیت‌المقدس با حضور بیش از ۱۸۰ نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج بینالود در برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۳۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فراخوان ۸ و ۲۴ ساعته گردان‌های بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه بینالود در مرکزآموزشی جواد الائمه علیه السلام سپاه برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: دو فراخوان ۸ و ۲۴ ساعته گردان‌های بیت‌المقدس با حضور بیش از ۱۸۰ نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج بینالود در مرکزآموزشی جواد الائمه علیه السلام سپاه برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این فراخوان را حفظ انسجام و افزایش توان رزم بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس برشمرد و گفت: در این دوفراخوان که به صورت پشت سر هم برگزار گردید بسیجیان با شرکت در کلاس‌های باز و بست سلاح، تیراندازی، پیاده روی شبانه همراه باانفجارت و جهت یابی شبانه و میدان تیر آموزش‌های لازم را برای دفاع همه‌جانبه از مرزوبوم خود فرامی‌گیرند.

وی گفت: همچنین برگزاری برنامه‌های نماز‌های جماعت و دعای کمیل و زیارت عاشورا، کلاس‌های اعتقادی و توجیه سازمانی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این فراخوان بود.
ارسال نظرات