خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان فارس گفت: سخنرانی توهین‌آمیز ترامپ و حمله وی به سپاه یک شوی تبلیغاتی براساس خیالات و اوهام رایج در آمریکا بود که دلیل اصلی آن ترس آمریکا از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه و جهان است.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۹۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شیراز با حضور حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه علت اصلی دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی این مسئله است که استکبار جهانی تحمل امور الهی را ندارد، اظهار داشت: پیشرفت و تکنولوژی نیاز جهان امروز است اما درد اصلی بشر این موضوعات نیست بلکه خدواند پیامبران را با هدف عالم کردن انسان‌ها و تزکیه آنان مبعوث کرده است.

وی افزود: انسانی که تربیت نشده باشد اگر تکنولوژی و سلاح در اختیارش قرار بگیرد از آنها برای آسیب رساندن و کشتن مردم بی‌گناه استفاده می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر در تشریح شاخصه‌های انسان‌هایی که می‌خواهند و می‌توانند دین خدا را یاری کنند، گفت: نخستین شاخصه چنین انسانی "خودسازی" است و نماز بهترین راه برای خودسازی است، نماز درختی است که شاخه‌ها و برگ‌های آن برای زندگی انسان پُربرکت است.

وی با بیان اینکه شهادت شهیدان برای حفظ انسانیت است و ایشان متعلق به کل عالم هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس آنهایی که در برپایی نماز مُقدم‌تر بودند در اجرای ماموریت‌ها هم موفق‌تر بودند.

کوشکی با بیان اینکه تذکر دائمی و یادآوری وظیفه مهم حوزه نمایندگی است که بُعد ایمانی و بصیرتی بسیج را تقویت می‌کند، گفت: درست کردن بینش‌ها و اعتقادات مقدمه خودسازی است و حوزه نمایندگی باید در زمینه آشنایی بسیجیان با اسلام در راستای مومن کردن آنان را تلاش کند چون نقش اصلی بسیج ارتقاء درجات ایمانی بسیجیان است.

وی با بیان اینکه در عرصه جنگ هدف اصلی شکستن اراده انسان‌ها و تسلیم شدن آنان است، گفت: سخنرانی توهین‌آمیز ترامپ و حمله وی به سپاه یک شوی تبلیغاتی بر اساس خیالات و اوهام رایج در آمریکا بود که دلیل اصلی آن ترس آمریکا از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه و جهان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر با بیان اینکه " دگرسازی "دومین شاخصه لازم برای یاری‌کنندگان دین خداست، گفت: کسانی می‌توانند دگرسازی کنند که خودساخته باشند اگر انسانی هم خوبی‌ها و هم بدی‌ها را دوست داشته باشد حتما یک جای کار او دارای مشکل است.

کوشکی با بیان اینکه حوزه نمایندگی زمانی موفق است که خودساختگی داشته باشد خطاب به مسئولان حوزه نمایندگی در بسیج محلات ، گفت: بسیج امانتی در دست شماست و اگر در انتقال مفاهیم ارزشی به بسیجیان کم کاری شود در تامین عقبه استراتژیک دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: موضوعات مهم استفاده درست از بیت المال، اهتمام بسیجیان به حضور در نماز جماعت و ترویج سبکِ زندگی اسلامی در پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد توجه رابطین حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج محلات قرار بگیرند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر با بیان اینکه " جامعه سازی " سومین شاخصه انسان‌هایی است که می‌خواهند دین خدا را یاری کنند، گفت: اگر صادقانه و مومنانه کار کنیم مردم نیز با تمام توان از ما حمایت خواهند کرد، در شیراز پانزده محله دارای آسیب‌های اجتماعی داریم و معضلات فرهنگی بسیاری نیز در شمال شهر مشاهده می‌شوند.

وی با بیان اینکه " فراگیرسازی " چهارمین شاخصه انسانی است که می‌تواند دین خدا را یاری کند، گفت: حفظ و ارتقاء هویت دینی و انقلابی بسیج رسالت اصلی حوزه نمایندگی در بسیج محلات است.

کوشکی با بیان اینکه مسئولان بسیج باید سرآمد دینداری و اخلاق باشند، گفت: اگر حوزه نمایندگی در انجام ماموریت خود دقیق نباشد و سخت‌گیری نکند حتما در بُعد معنوی بسیج دچار مشکل می‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها