امام جمعه ی شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما در جواب به یاوه گویی های ترامپ گفت: این یاوه گویی ها باعث وحدت بیشتر مردم و مسئولین شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۲۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ امام جمعه ی شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما در جواب به یاوه گویی های ترامپ گفت: دنیا شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا بود که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه غربی ها هم از این اظهارات تعجب کردند و هیچ گونه همراهی با ترامپ علیه جمهوری اسلامی و مسائل هسته ای و از همه بدتر اظهاراتی که در خصوص ملت ایران داشت نکردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه آمریکا فقط به دنبال منافع خودش است عنوان کرد:رئیس جمهور آمریکا با این اظهارات و خروج از قراردادهای بین المللی،آمریکا را منزوی کرد نه جمهوری اسلامی ایران را، زیرا جمهوری اسلامی ایران بر اساس عقل و منطق و گفتگو مسائلش را پیش می برد.

وی به اظهارات ترامپ علیه سپاه اشاره کرد و افزود: آنطور که آنها برآورد میکردند این بود که اگر سپاه را تخریب کنیم احتمالا مسئولین، دیگر با سپاه همراهی نخواهند داشت و به مرور بال و پر جمهوری اسلامی و آن مرکز ثقل دفاع و امنیت کشور که سپاه است را از بین می رود .

وی با بیان اینکه خوشبختانه یاوه گویی های ترامپ باعث وحدت بیشتر مردم و مسئولین شد ابراز داشت: اگرهم  بعضی ها احیانا نظرات دیگری در رابطه با سپاه و مسائل موشکی داشتند باعث شد تا همه ی مردم متحد حول محور ولایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کنند.

موسوی با تاکید بر اینکه منطق اسلام آنقدر قوی است که در دنیا طرفداران خودش را داردگفت: معمولا دشمنان برای اینکه بخواهند به هدفشان برسند عربده کشی هایی می کنند که فکر می کنند طرف پا پس میگذارد اما در نتیجه جمهوری اسلامی نه تنها پا عقب نمیگذارد بلکه مصمم تر در صحنه  برای ادامه راه خواهند بود و یقینا در این توطئه ی آمریکا شکست خورده ی میدان خودشان خواهند بود که منزوی تر می شوند.

ارسال نظرات