فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان سرهنگ حسین اکبری درحاشیه مراسم اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور گفت : 240 دانش آموز پسر در قالب شش اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۳۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان سرهنگ حسین اکبری درحاشیه مراسم اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور گفت : 240 دانش آموز پسر در قالب شش اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اکبری راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی تأثیرگذار در عرصه فرهنگ دانست و گفت: با توجه به هجمه وسیع دشمنان بر علیه نسل جوان ایران اسلامی ،خاک مناطق عملیات جنگی در جنوب و غرب کشورمان تأثیرات شگرفی بر بازدیدکنندگان و به خصوص دانش آموزان نوجوان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهیان نور کار عملی و فرهنگی است گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی خاطرات دفاع مقدس را از زبان راویان می شنوند و قطعا این امر می تواند با حس در جبهه بودن بر این قشر تاثیرات بسزایی بگذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان با بیان اینکه انتقال آموزه های دفاع مقدس و پیوند عمیق با آرمان های شهدا و امام شهدا از مهم ترین دستاوردهای راهیان نور دانش آموزی است، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و همراهی شماری از راویان، روحانیون، فرهنگیان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس از مهم ترین برنامه های راهیان نور دانش آموزی است.

وی افزود: میزان حضور دانش آموزان برای شرکت در اردوی راهیان نور مانند سایر نقاط کشور، نسبت به سال های قبل افزایش داشته است.

ارسال نظرات