حسین یکتا عنوان داشت: با بصیرت مردم ما بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، تاریخ جهان تغییر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۵۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

باشگاه خبرنگاران،شهرکرد؛ حسین یکتا، در همایش یاوران ولایت که با حضور رزمندگان، خانواده شهدا و نیروهای سپاه پاسداران حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد به نقل از حضرت امام خمینی(ره) که فرموده ؛ سال ها باید بگذرد تا جایگاه شهدا مشخص شود، تأسی کرد و اظهار کرد: داستان کربلا و شهادت امام حسین علیه السلام بعد از هزار و اندی سال تازه دارد رخ نشان می دهد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم به حضور دختر نیویورکی الاصل از منطقه شلمچه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وی خواستار بردن مقداری از خاک منطقه بود تا در غروب‌های دلگیر نیویورک برای دلتنگی هایش با‌ آن خاک درد و دل کند.

وی، تأکید کرد: برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند و شهوت شهادت را در وجود خود بخشکانند؛ اما در ابر کامپیوتر خداوند، چیزی کم نمی شود و اینچنین شهدای گمنام را تشییع می کنند.

راوی دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است. شهدا خاطر خواه ما بودند که قبل از تولد نسل های جوان امروز برایشان کشته شدند. شهدا لباس تقوا پوشیدند و مهدی حضرت زهرا سلام الله علیها به آنها نگاه کرده و نظر کرده شده اند و با تاسی از آن‌ها شهای مدافع حرم با هدایت هوای نفس خود به‌گونه‌ای شدند که خداوند به زیبایی خریدار آن‌ها شد و در جامعه چه زیبا بزرگ شدند و جایگاه کسب کردند که از جمله این شهدا شهید سردار همدانی و شهید حججی است.

یکتا تبعیت بی چون و چرا از فرامین امام و ولی امر را یادآور شد و افزود: شهدای ما کافه دنیا را برهم زدند و امروز دیگر نامی از اسرائیل از نیل تا فرات نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تا 25سال دیگر اسرائیلی نیز وجود نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم ،با بیان اینکه کار آمریکا و اسرائیل تمام است،‌ اظهار کرد: هر چه به ظهور نزدیک می شویم، هوا ابری تر می شود و ریزش ها بیشتر می گردد. یکهو می خرند، بی هوا بی برند. حسین همدانی وشهید حججی نیز از جمله اینها بودند.

یکتا با بیان اینکه خون شهدا تصریح کرد: نتیجه انقلاب کما به سراسر دنیا منتقل شده است و همه از انقلاب ما به عنوان الگو استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ میگفتیم که تا کربلا یک یاحسین دیگر و خیلی افراد ما را مورد تمسخر قرار دادند ولی امروز شاهد همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی هستیم که سالانه میلیونها نفر از کشور در این اجتماع و همایش پیاده روی کربلا حضور دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز جبهه حق دارد نتیجه میگیرد، گفت: ما امروزه شاهد شکل‌گیری بسیج جهان اسلام هستیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم اظهار کرد: هنوز جنگ تغییر نکرده است و فقط از نوع جنگ سخت به جنگ نرم، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تغییر حالت داشته است و ما باید با بصیرت در سنگر این جبهه ایستادگی کنیم و دشمن را شکست دهیم.

یکتا بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان، ایثارگران و ... را از ضروریات دانست و گفت: این خاطرات گنجینه ای عظیم است که باید به نسل جوان منتقل شود و نباید بگذاریم این خاطرات فراموش شود.

ارسال نظرات