امام جمعه جاجرم:

بصیرت یعنی شمر زمان خود را شناختن

 نماز جمعه ی عبادی سیاسی این هفته ی شهرستان جاجرم به اقامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۰۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  نماز جمعه ی عبادی سیاسی این هفته ی شهرستان جاجرم به اقامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی برگزار شد.

موسوی با عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: امام حسین در ظهر عاشورا با تمام مشکلات و سختی هایی که داشت نمازش را اول وقت خواند و امسال هم به رسم هرساله نماز ظهر و عصر تاسوعا و عاشورا در حسینه بزرگ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  امام حسین(ع) برای اصلاح امت قیام کرد گفت: بی تفاوتی نسبت به دین و امر به معروف و نهی از منکر  از عواملی بود که امام حسین به خاطر اصلاح آن قیام کرد ولی عده ای امر به معروف را خشونت میدانند در حالی که امام حسین برای آن خون داد.

وی با اشاره به مفسده های امروز جامعه افزود: مفسده ی سیاسی در جامعه رواج پیدا کرده است که مهم ترین مفسده ی سیاسی ، کم‌کاریها در سیاستهای خارجی و داخلی و مسائل فرهنگی جامعه،که منشا همه این مفسدها  نافرمانی از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به مفاسد اقتصادی و فرهنگی جامعه افزود: کسانی که حقوق نجومی می گیرند کاری به ولایت فقیه و شهید حججی ها و اسلام ندارند و بد بختی ها ی اقتصادی را برای اسلام به وجود می آورند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: عربده کشی های ترامپ برای این بود که مشکلات اقتصادی خودشان را حل کنند آنها میخواهند بازار گرمی کنند و بازار سلاح خودشان را گرم کنند که پشت صحنه ی همه ی این مفسده ها آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی شمر زمان خود را شناختن افزود:  دین اسلام مانند یک پازل است که همه ی قطعه هایش باید سرجای خودش باشد واگر یک قطعه اش برداشته شود اسلام نمی شود.

وی در پایان با بیان اینکه بعضی ها تیشه برداشته اند که به ریشه ی دین بزنند و علم منهای دین مخرب است خاطر نشان کرد: جوانان ما بدانند آن چیزی که ما را سعادت مند می کند فرهنگ حسینی است نه ماهواره و فرهنگ غرب و استکبار.

ارسال نظرات
آخرین اخبار