مراسم عزاداری سید الشهداء امام حسین (ع) در جوار گلزار شهدای گمنام با حضور نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۲۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در جوار گلزار شهدای گمنام با حضور نیروهای مسلح نظامی و انتظامی برگزار شد.

حجت الاسلام باقری مسئول دفتر نماینگی پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد در این مراسم گفت: همه شما شاهد ایران یک پارچه عزادار برای تشییع پیکر پاک شهید عزیز محسن حججی بودید و این فرزند مکتبی و تربیت شده کلاس بسیج و انقلاب امسال حال و  هوای دیگری به محرم داده .

وی با بیان اینکه شهید حججی ، حجت الله شد بر کسانی که اما و اگر در برابر دشمن می آورند گفت: شهید حججی با مقاومت و ایثارش به جامعه فهماند در مقابل دشمن به قیمت جان هم که شده بایستی صبر کرد و از آرمان های مکتب انقلابی خود دست نکشید.

باقری در ادامه افزود :  این شهید ارزشمند و گرانقدر و تمامی شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در جای جای ایران اسلامی ستاره های فروزانی هستند که مسیر درست حرکت را به ما نشان می دهند و هیچ وقت نمی گذارند   دچار گمراهی شویم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمترین قدردانی از روح بزرگ آنها و خانواده های معظم شهدا است.

این مراسم با نوحه خوانی، سینه زنی و عطر افشانی گلزار شهدا خاتمه یافت.

ارسال نظرات