معاون وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با ادای احترام به روح شهیدان، گفت: درود بر روح شهدا که با نثار جان خود موجب اعتلای ایران شدند تا ما در امنیت زندگی کنیم و رهرو راه شهیدان باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۷۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا داورزنی خاطر نشان کرد: در دنیای پرخشونت امروزی آنچه می تواند ملت ها را به هم نزدیک کند ورزش می باشد که زبان صلح و دوستی در بین اقوام ملت هاست.
وی اضافه کرد: ما بدنبال دنیایی بدون خشونت هستیم و برگزاری این مسابقات یکی از ابزار هایی است که می تواند این پیام را به کل دنیا برساند.
وی اظهار کرد: ایران با تمدن بیش از 10 هزار ساله همواره در طول تاریخ پیام آور صلح و دوستی بوده و از گذشته تا به حال ایران نیز به هیچ کشوری حمله نکرده و برای این امر شهیدان زیادی دادیم تا امنیت و آرامش در جای جای این مرزوبوم برقرار شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: امروز سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را در حالی افتتاح می کنیم که باید یادی کنیم از بنیانگذار این تور بین المللی مرحوم اکبر گهر خانی که روحش شاد باد و دیگر مسئولان سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و استانداران و کلیه مسئولان محلی که تلاش در هر چه بهتر برگزار شدن این تور را داشتند.
وی یادآوری کرد: برای حرفه ای شدن تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان باید تمام مسئولین ورزشی از وزارت ورزش و فدراسیون دوچرخه سواری و استان های مذکور دست همت بگمارند و این امر به خواست خدا امکان پذیر است.

ارسال نظرات