امروز با گذشت سال ها از انقلاب و دفاع مقدس هنوز ایران به جوانانی می بالد که برای حفظ آرمان ها، جان بر کف چون شهدای مدافع گرفته اند، پسرانش شهید می شوند و دخترانش خون پسرانش را در عرصه های مختلف با حجاب خویش پاس می دارند.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۶۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

دخترانی که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی امروز زبانزد شده اند، به همین منظور خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با خانم نگین رنجی از بسیجیان تبریزی و دانشجویان و کاراته کاران رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفتگویی ترتیب داد، آنچه می خوانید حاصل این گفتگوست؛

این دانشجوی بسیجی تبریزی با اشاره به اهمیت حجاب و افتخارش به آن گفت: وقتی در سکوی قهرمانی المپیاد ورزشی قرار گرفتم، احساس غرور و شادمانی به خاطر چادر زیبای مادرمان حضرت زهرا سلام الله کردم که وجود آن برای من اصلی ترین جایگاه و مدال قهرمانی است.

نگین رنجی با بیان اینکه حضور بانوان در همه عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی و ورزشی با ارزش و ستودنی است، افزود: بانوان سرزمینمان سرشار از استعداد در زمینه های مختلف و انرژی فوق العاده هستند و اگر خود و این سرمایه عظیم نهفته در وجودشان را بشناسند، در همه این زمینه ها پیروز و درخشان و  الگوی بسیار خوبی برای همه جوانان کشور خواهند بود.

 این دانشجوی رشته پزشکی اضافه کرد: از جوانان ایرانی، ولایی و حزب اللهی انتظار می رود هیچ عرصه ای به خصوص عرصه علمی و ورزشی را رها نکنند و پرشورتر و با امید به مسیرشان ادامه دهند تا همان جوانانی باشند که امام خامنه ای می خواهد همچون همت ها، باکری ها و باقری ها تا جوانی ها و مصطفوی ها و حججی ها و ... .

مدال قهرمانی ام حجاب/ قهرمانی ام را از شهدا دارم

رنجی در خصوص اهدای مدال قهرمانی اش به خانواده شهید مدافع حرم؛ میلاد مصطفوی از شهدای مدافع حرم همدان، اظهارداشت: انگیزه من از ابتدای ثبت نام مسابقات و آغاز تمرینات شادی دل شهدا- که جانشان را دو دستی برای حفظ اسلام و کشورمان تقدیم کرده اند- بود تا قدم کوچکی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در عمل به وصیت هایشان همچون حفظ حجاب و عمل به سخنان ولایت برداشته باشم.

مدال قهرمانی ام حجاب/ قهرمانی ام را از شهدا دارم

وی که فعال رشته کاراته سبک شوتوکان ادونس است، با بیان اینکه هنوز فرصت ورود به عرصه بین المللی را نیافته است، ابراز امیدواری کرد بتواند در این مسابقات نیز اهداف و آرمان های انقلاب را در سکوی مسابقات جهانی به رخ دنیا بکشد.

نگین رنجی در پایان سخنان خود از  فعالان ورزشی و فرهنگی خواست فعالیت های خودشان را تا می توانند گسترش دهند و در همه زمینه ها ورود یابند چراکه «فرصت ها چون ابرها درگذرند».

نگین رنجی از بسیجیان تبریزی و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان است که در مسابقات اخیر المپیاد دانشجویی مدال طلای رشته کاراته را ازآن خود و آن را به خانواده شهید میلاد مصطفوی از شهدای مدافع این استان اهدا کرد.

 
ارسال نظرات