عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در ایجاد نظم و آرامش در جامعه گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی در نقاط مختلف کشور محقق شده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۵۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی،  افزود: این امنیت و آرامش با وجود توطئه های دشمنان، در سایه تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش جامعه، همواره در نقاط مختلف کشور از مرزها تا شهرهای مختلف و نیز در آیین های ملی و مذهبی و سفرها در جهت ایجاد آسایش آحاد مردم تلاش و اهتمام می کنند.
امام جمعه مراغه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اضافه کرد: پلیس همانند علما و اندیشمندان، به فکر خود نبوده و همواره در فکر نجات جامعه است.
وی گفت: تمامی مومنان پلیس را همراه و برادر خود دانسته لیکن دشمنان و کسانی که معترض مال و جان مردم بوده، از اقتدار و قاطعیت این نیرو در هراس هستند.
وی افزود: در ایام سوگواری حسینی و محرم، اگر تلاش های نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی نبود، شاهد حوادث تروریستی و ناخوشایند بودیم که توسط بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و مزدوران منطقه ای آن مدیریت می شوند.
فرمانده انتظامی مراغه نیز در این آیین با اشاره به رسالت پلیس در جامعه گفت: نیروی انتظامی همواره در مسیر خدمت به جامعه و تامین نظام و امنیت پایدار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
 رضا اصلانی فر افزود: هفته نیروی انتظامی نیز فرصت مغتنمی برای پاسداشت خدمات و مجاهدت های کسانی است که با جان خود در راستای تامین امنیت جامعه تلاش می کنند.

ارسال نظرات