فرمانده انتظامی تربت جام در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح این شهرستان با تأکید بر اجرای دقیق اوامر رهبری گفت: منویات فرماندهی معظم کل قوا سرلوحه کار خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۸۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل نظامی سرهنگ هوشنگ کیانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امنیت مرزی و مدافع حرم بر اجرای دقیق اوامر رهبری تأکید داشت و عنوان کرد: ملاک و معیار کار پلیس اجرای دقیق منویات فرماندهی معظم کل قوا است و این مهم باید سرلوحه کار خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی باشد.

*اقتدار پلیس همراه بامحبت و مهربانی است

وی با اشاره لزوم تعامل اداری و مردمی افزود: تعامل خوب پلیس با ادارات، نهاده‌ها و نیرو‌های مردمی موجب امنیت پایدار در این منطقه مرزی شده است.

وی تصریح کرد: اقتدار پلیس همراه بامحبت و مهربانی است و نیروی انتظامی باقدرت پیگیرامنیت پایدار و سعادت مردم است.

فرمانده انتظامی تربت جام خاطر نشان کرد: امروز پلیس با ارتقای توان معنوی و جسمانی به خوبی از آرمان‌های مقدس شهیدان وامنیت اجتماعی دفاع می‌کند.

*خدا محوری، ولایتمداری، نظم و مُحبّت مهم‌ترین شاخصه پلیس مُقتدراست

سپس امام جمعه تربت جام با تجلیل از زحمات پلیس گفت: نیروی انتظامی مایه افتخارملت و دولت است وهمه شکرگذار نعمت امنیت پایدار در این منطقه مرزی هستیم که پلیس در مبارزه باسوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت تا پای جان ایستاده اند.

حجت الاسلام طاهری افزود: خدا محوری، ولایتمداری، نظم روز افزون و مُحبّت از مهم‌ترین شاخصه‌های پلیس مُقتدر است.

وی زندگی مسالمت آمیز مردم شیعه و اهل سنت را نمونه بارز وحدت و امنیت پایدار منطقه دانست و یادآور شد: از آن جا که زمینه تفرقه با وجود افراطیون فراهم می‌باشد، اما این شهرستان در حوزه امنیت پایدار در درجه اول قرار دارد.

گفتنی است: همزمان باگرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح تربت جام در مرکز فرماندهی این نیرو برگزار و از قشر‌های مختلف نظامی، انتظامی، ضابطان قضایی، امامان جمعه تشیع و تسنن، شهرداران، بخشداران، دهیاران، سربازان، رانندگان نمونه، بازنشستگان و خانواده شهدا و ایثارگران امنیت مرزی تجلیل شد.
ارسال نظرات