مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

قیام امام حسین(ع) برای کسب قدرت نبود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین سوگواری امام حسین(ع) در جمع کارکنان این جمعیت بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید و بیان کرد: امام حسین(ع) نه برای کسب قدرت و ریاست و نه از روي خودخواهي علیه یزید قیام کرد بلکه برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۲۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان در سخنانی با اشاره به فلسفه قیام عاشورا گفت: اگر در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر جاری نباشد در آن جامعه به علت توطئه دشمنان، ارزش های اسلامی رفته رفته رنگ باخته و منکرات جای معروفات را می گیرند.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سلامت جامعه  اسلامی ادامه داد: یکی از ثمرات خون سیدالشهدا و شهدای کربلا  انقلاب اسلامی ملت ایران بود که با رهبری امام راحل انقلاب اسلامی ایران با پیروی از مکتب سیدالشهدا به پیروزی رسید .

وی در ادامه رعایت نظم در امور را در پیشرفت جوامع اسلامی بسیار موثر دانست و افزود: ما بر اساس  وظایف انسانی و مسلمانی خویش و همچنین بر اساس وظایف محوله در ادارات و سازمان های  محل خدمت خود، ملزم به رعایت نظم و انضباط هستیم و در این خصوص خداوند متعال در قرآن و حضرت علی(ع) در نهج البلاغه ما را به رعایت تقوی و برقراری نظم در امور دعوت می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار