فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پاسداری و نگهداری از کشور را شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان خويش به همه ما آموخته‌اند و امروز وظیفه ما پاسداری از انقلاب و این ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۳۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

وظیفه امروز ما پاسداری از انقلاب و ارزش‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در مراسم تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به هدف قیام حماسه‌ساز امام حسین(ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و دهه امر به معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای تبیین اهداف فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جوانان هر جامعه‌ای سرمايه‌های آن جامعه هستند، بیان کرد: پاسداری و نگهداری از کشور را شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان خويش به همه ما آموخته‌اند و امروز وظیفه ما پاسداری از انقلاب و این ارزش‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: وظيفه همه ما است تا با هنجارشکنان و کسانی که به ارزش‌های جامعه بی‌توجهی می‌کنند با رفتاری درست امر و نهی کنيم و مسائل و مباحث را به صورت دوستانه به اين افراد يادآوری کنيم.

در پایان این برنامه از آمران به معروف و ناهيان از منکر با اهدا لوح سپاس تقدير به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات