مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری در همایش"احلی من العسل" دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع) منطقه عشایری سردشت، رسالت آنها را جهادعلمی در سنگر مدرسه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

باشگاه خبرنگاران، شهرکرد؛ حجت الاسلام سید محسن حسینیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری ضمن  تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهدا و تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در این ایام سه مناسبت بسیار مهم با یکدیگر مقارن شده ،ایام سوگواری حضرت امام حسین(علیه السلام) ،هفته دفاع مقدس و روزهای آغازین سال تحصیلی جدید .

حسینیان افزود: این سه اتفاق در حقیقت یک هدف مشترک را دنبال می کنند .

وی ادامه داد: حدود هزار وچهارصد سال پیش امام حسین (علیه السلام) زمانی که احساس کردند اسلام حقیقی در دست فراموشی است وحاکم ظالم و هوسران جامعه ی اسلامی (یزید) تلاش می کند تا با وارانه کردن اسلام و تحت فشار قرار دادن مسلمانان واقعی به امیال نفسانی خودش برسد بیعت با اورا نپذیرفت و برعلیه ظلم وستم قیام کرد.

 حسینیان، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد دشمنان جمهوری اسلامی ایران که پیروزی  این ملت به مذاقشان خوش نیامده و موفقیت و پیروزی جامعه اسلامی را نمی خواستند ، توسط کشور عراق به ایران حمله کردندکه با دفاع جانانه نوجوانان و جوانان شجاع کشورمان مواجه شدند و به خواسته شان نرسیدند وشکست خوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان یاد آور شد: امروز هم کشور دشمنانان زیادی دارد که رشد وپیشرفت  وآرامش مردم ایران را نمخواهند.امروز وظیفه شما نوجوانان عزیز است که در سنگر مدرسه و با سلاح علم و با تمام تلاش آینده کشور مان را بسازید

در پایان این مراسم دانش آموزان با نوحه خوانی وسینه زنی به عزاداری در سوگ شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه اسلام) و قاسم ابن الحسن علیه السلام، نوجوان شهید عاشورایی پرداختند.

ارسال نظرات