به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی مزار شهدای شهر کبودراهنگ با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۱۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

غبارروبی مزار شهدای کبودراهنگ به‌مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی مزار شهدای شهر کبودراهنگ با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در این مراسم، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان و اهدای گل، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم که با حضور پرسنل سپاه پاسداران شهرستان، نیروی انتظامی شهرستان، پرسنل پایگاه هوایی شهید نوژه کبودراهنگ و پایگاه پدافند هوایی شهید دستنبو کبودراهنگ و مسئولین شهرستان برگزار شد، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک پایگاه هوایی شهید نوژه کبودراهنگ اجراء شد.

در ادامه حضار از مداحی و روضه خوانی برادر وحید رستمی بهره‌مند شدند و در ادامه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به سخنرانی پرداخت.

سردار مجیدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، از شهید «حججی» به عنوان یک الگوی کامل و جامع برای نظامیان و مردم یاد کرد.

در پایان حاضرین ضمن ادای احترام و اهدای گل، با شهدای عزیز انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات