مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه طرقبه شاندیز تاکید کرد: روحیه انقلابی و ارزش‌های انقلاب لازم است در همه اقشار جامعه حفظ و بیان شود از این رو ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باید این رسالت عظیم را با حضور در جمع اقشار مختلف مردم ادا کنند.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۰۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام اسماعیلی در جمع بسیجیان طرقبه شاندیز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شهادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها و همچنین صحنه‌های معنوی و الهی است.

وی افزود: این هفته یادآور خاطرات شهدایی است که انقلاب اسلامی با خون آن‌ها پا گرفته و بوجود آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر تلاش برای هر چه باشکوه برگزار شدن این هفته اظهار کرد: ایجاد و بازتاب موقعیت معنوی رزمندگان بوسیله بیان مسائل دفاع مقدس توسط راویان جبهه‌های حق علیه باطل بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: روحیه انقلابی و ارزش‌های انقلاب لازم است در همه اقشار جامعه حفظ و بیان شود از این رو ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باید این رسالت عظیم را با حضور در جمع اقشار مختلف مردم ادا کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی ضمن اشاره به مصادف شدن ایام این هفته با ایام محرم و نهضت عاشورای حسینی و پیامد‌های مؤثر این تقارن گفت: دفاع مقدس باید برای قشر جوان و برای آشنایی این مکتب و نهضت حسینی تبیین شود.

وی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: بیشتر برنامه‌ها محله محور در پایگاه بسیج صورت می‌گیرد و می‌طلبد اهتمام ویژه نسبت به آن و انجام مانور فرهنگی علیه تهدیدات صورت گیرد.

وی افزود: با بهره گیری و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راستای برنامه ریزی حذف معضلات اجتماعی و فرهنگی باید از این فرصت بهره مندی لازم صورت گیرد.
ارسال نظرات