فرمانده سپاه ناحیه بجستان نقطه آغازین در تحقق اقتصاد مقاومتی را سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده دانست.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۴۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) نمایشگا‌ه‌های از کربلای حسینی تا کربلای خمینی (ره) و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همه‌روزه تا پایان هفته دفاع مقدس صبح از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ و عصر از ساعت ۱۸ الی ۱۶ در محل فاطمیه بجستان واقع در خیابان امام روبرو بانک سپه دایر شد.

فرمانده سپاه بجستان در خصوص این افتتاح و هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی باهدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج در این راستا راه‌اندازی شده است.

سرهنگ علیرضا جنیدی ادامه داد: نقطه آغازین در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده است.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه و حس امید به زندگی در جوانان به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، اطمینان مصرف‌کننده از ساخت محصولات، پویا شدن جوانان و معرفی ارگان‌های انقلابی به‌عنوان حلال مشکلات و حامی محرومان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

جنیدی از دومین نمایشگاه دایر در فاطمیه بجستان گفت و خاطرنشان کرد: نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای خمینی (ره) در این مکان دایر شده است تا بتوان آن نکات مشترک برگرفته‌شده در انقلاب و جنگ تحمیلی و عاشورا حسینی را شاخص کرده و مردم با دیدن این صحنه‌های ضمن حس رابطه بین این دو واقعه، اتفاقات را از کربلا تا به جنگ تحملی رصد نهایتاً از این وقایع درس بگیرند.
ارسال نظرات