سردار نور اللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان گوشه ای از صلابت و قدرت انکار نشدنی ایران اسلامی گفت: اگر امروز شاهدیم که ایران جزیره امنیت و ثبات در منطقه شده  همه اینها را مدیون برکت خون شهدا هستیم .
کد خبر: ۸۹۲۵۲۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیین نکو داشت سرباز و یادواره 221شهید سرباز شهرستان شیروان برگزار شد.

سردار نور اللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان گوشه ای از صلابت و قدرت انکار نشدنی ایران اسلامی گفت: اگر امروز شاهدیم که ایران جزیره امنیت و ثبات در منطقه شده  همه اینها را مدیون برکت خون شهدا هستیم و برای ادامه مسیر بر ما لازم است که یاد و خاطره شهیدان والامقام را هر روز یادآور شویم و برای بهتر شدن شرایط کشور از هیچ ایثاری چشم پوشی نکنیم.

 در انتهای مراسم  سربازان منتخب کلیه یگان های نظامی سطح شهرستان مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند و همچنین به سه خانواده شهید به نمایندگی از خانواده های شهدای سرباز ارتش و نیروی انتظامی و سپاه تجلیل شد.

سرهنگ حسینی فرمانده پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نیز با گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس و نقش آفرینی سربازان از ابتدا دفاع مقدس تا به امروز را نشان از تربیت سربازان مکتبی و پیرو آرمان های انقلاب و خط امام توصیف کردند.

حسینی با اشاره به رشادت شهید مدافع حرم شهید حججی ادامه داد: این شهید بزرگوار نماینده نسلی جدید است که نه در جنگ و نه در انقلاب حضور داشتند اما به زیبایی پیروی از راه انقلاب را ترسیم کردند و این بسیار دلگرم کننده است که نسلی انقلابی امور کارهای کشور را این چنین شجاعانه رقم میزنند و قطار انقلاب را به صحت و سلامت در مسیری درست یاری می دهند.

ارسال نظرات