فرمانده سپاه ناحیه کلات به یاوه گویی‌های اخیر دونالت ترامپ در مورد ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و گفت: مطالعات ترامپ از تاریخ ایران ناقص است.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار محمد شریف در جمع بسیجیان و نیرو‌های نظامی و انتظامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: ملاک‌های دول و قدرت‌های استکباری و بخصوص رژیم غاصب اسرائیل برای تشکیل حکومت جهانی نژاد پرستی، زورگویی و مظلوم کشی است؛ اما معیار‌های جمهوری اسلامی ایران جهت تشکیل حکومت دینی، انسانیت و برابری، ظلم ستیزی و عدالت محوری می‌باشد.

وی افزود: از نمونه‌های بارز دولت‌های استکباری در گذشته سلطنت فرعون بود که رؤیای حکومت بر نیل تا فرات را با خود به گور برد و نمونه آشکار دولت غاصب و مستکبر در دنیای امروز رژیم جعلی اسرائیل است که با یاری خداوند رؤیای از نیل تا فرات به کابوس تهران تا دمشق تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه به یاوه گویی‌های اخیر دونالت ترامپ در مورد ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و خاطر نشان کرد: علت عصبانیت ترامپ و دولت مردان آمریکا از ملت و دولت ایران، شکست‌های پی در پی برنامه‌های آن‌ها در منطقه خاورمیانه است که با محوریت جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت همه نقشه‌های شوم مستکبرین در منطقه نقش بر آب شد.

شریف تصریح کرد: رئیس جمهور نادان و تازه به دوران رسیده آمریکا باید مطالعات خود را در زمینه تاریخ ایران افزایش دهد، زیرا او فقط در دوران افول و شاهنشاهی ایران متوقف شده است بلکه از دوران شکوفایی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران غافل است؛ و در پایان بعد از رژه نیرو‌های بسیجی و رژه خودرویی همه اقشار حاضر در مراسم با مشت‌های گره کرده «مرگ بر امریکا» و محکوم کردن جنایات اخیر میانمار جهت اقامه نماز جمعه بسوی مصلّی رهسپار شدند.
ارسال نظرات