فرمانده سپاه شهرستان تاکستان گفت: تا کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و پای ولایت و آرمان هایمان خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۹۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین رژه 31 شهریور در اولین روز هفته دفاع مقدس که مصادف شده با محرم الحرام با جلوه های عاشورایی و حسینی برگزار گردید.
این مراسم ،اقتدار کشور ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان داد اقتداری که برای مظلومان افتخار انگیز و برای دشمنان مایه ذلت و رسوایی بود.
در ابتدای مراسم در تاکستان تئاتر مدافعان حرم و نمایش نیروهای رزمی بسیجیان اجرا گردید.
سرهنگ حسینیانی، فرمانده سپاه شهستان تاکستان در آغاز این برنامه تبیین کرد: سلام و درود خدا بر انبیاء، سلام و درود خدا بر شهیدان را ه حق ، هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار اسلام و انقلاب و لحظه شماری برای نابودی دشمنان اسلام است که لرزه بر اندام مستکبران می اندازد.
وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: ما در جنگ انقلابمان را به تمام دنیا صادر کردیم و همچنین مظلومیتمان و ایثارمان را ! تا کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و پای ولایت و آرمان هایمان خواهیم ایستاد.
حجت الاسلام اسلامی نیز در این برنامه اذعان کرد: ماه عزای حسینی همان ماهی است که پیام آور تقابل بین جبهه حق و باطل می باشد نمایش اقتدار نیروهای مسلح امروز اولین پیامی که دارد پیام به مستکبران عالم است که مبادا توهم کنید که ایران اسلامی ضعیف است همانطور که با سخنرانی رهبری ، امریکا و رئیس جمهور ترامپ ذلت خود را نشان دادند.
مشت نمونه خروار است وقتی تاکستان با اقتدار تمام به میدان آمده ببینید ایران چه خبر است
این همه اقتدار ثمره خون شهیدان است.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز اگر دنیا از لحاظ گفتمان بین المللی خواسته های ایران اسلامی را پذیرفته ناشی از مقاومت و مکتب شهادت است.
وی یادآور شد: ما باید قدر دان خون شهیدان باشیم و امروزه کشوری می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که علاوه بر توسعه علمی اقتدار نظامی هم داشته باشد.
7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات