عرفان ناظمی هوگوپوش وزن 80- کیلوگرم کشورمان با شکست نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 موفق شد مدال زرین بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی را بر گردن بیاویزد.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۷۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ۲۰۱۷ از روز یکشنبه – ۲۶ شهریورماه با حضور ۶ هزار ورزشکار در «عشق آباد» ترکمنستان آغاز و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود.

   رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور ۲۵۸ هوگوپوش از روز دوشنبه – ۲۷ شهریورماه آغاز و دیروز پنجشنبه به پایان ‌رسید که نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان موفق شد بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بایستد.

   عرفان ناظمی در نخستین گام برابر «کفایت‌اله غیاثه» از افغانستان ۲۵ بر ۶ به برتری رسید، در دومین دیدار «نورلان میرزابایِف» از قزاقستان را ۱۶ بر ۱۵ شکست داد و در مرحله نیمه نهایی مقابل «علی الاریمی» نماینده قطر ۲۸ بر ۱۵ پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد.

   نماینده وزن ششم کشورمان در فینال این رقابت‌ها «لینگلانگ چن» از چین نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را به کسب نشان نقره قانع کرد و موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

   هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی بود.

ارسال نظرات