مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا خودباوری را از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۹۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: واقعه عظیم دفاع مقدس از درخشان ترین نمود مبارزاتی بود که ملت غیور ایران توانست در برابر قوی ترین دولت های جهان مقاومت کرده و در پاسداری از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب، فرزندان خود را فدا کنند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و قدرت ملی خود را مدیون خون شهدا و فداکاری ها و رشادت های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام احمدی، افزود: ملت انقلابی ایران در دوران دفاع مقدس، با تکیه بر سلاح ایمان، وحدت و لبیک به فرمان امام عزیز(ره) در پاسداری از اسلام و قرآن جان خود را فدا و زمینه اقتدار ملی کشور را فراهم کردند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان وجود فرهنگ جهاد و شهادت در رزمندگان اسلام را از مولفه های اصلی رزمندگان در دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: ملت ولایی ایران اسلامی با تکیه بر همین روحیه که نشات گرفته از مکتب عاشورا و نهضت کربلا است مشکلات بسیاری را از جمله دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشته و اکنون به مرحله خودباوری رسیده است.

حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به اینکه بسیج از یک ارزش و جایگاه بزرگی برخوردار است خاطرنشان کرد: بسیجیان با اخلاص کامل همراه با تقوای الهی، راه امام  راحل را که تقویت نظام بود ادامه می دهند و دشمنان را در انجام توطئه ها ناکام می گذارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا یادآور شد: در حال حاضر همه ما باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سکاندار کشتی این انقلاب باشیم و انقلابی که با ریختن خون صدها هزار شهید بدست ما رسیده، بتوانیم راه آن ها را ادامه بدهیم.

ارسال نظرات