مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه هنوز ناگفته‌های دوران دفاع مقدس بسیار است که نیاز به بازگویی دارد، گفت: آیندگان باید بدانند که فرزندان دلیر این مرز و بوم با دستان خالی توانستند در برابر استکبار جهانی با تمام قوا بایستند و ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم بشکنند.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

ضرورت بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس/هنوز ناگفته‌های دوران دفاع مقدس بسیار استحجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع ممقدس تداعی‌کننده حماسه‌ها و از جان گذشتگی ملتی است که در برابر دشمنان و استکبار جهانی جانانه ایستادند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس یادآور فداکاری جوانانی است که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز با امنیت کامل زندگی کنیم و برای حفظ ارزش‌ها خواب را از چشم دشمنان اسلام و قرآن گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با تأکید بر حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بیان داشت: دفاع مقدس باید توسط کارشناسان جنگ برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه هنوز ناگفته‌های دوران دفاع مقدس بسیار است که نیاز به بازگویی دارد، تصریح کرد: آیندگان باید بدانند که فرزندان دلیر این مرز و بوم با دستان خالی توانستند در برابر استکبار جهانی با تمام قوا بایستند و ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم بشکنند.

قربانی با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت: دنیا همه شاهد بودند که رزمندگان دلاور ایران چگونه ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت کشاندند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: اگر دشمن حماقتی کند باید بداند که جوانان امروز ما نیز همانند جوانان دهه 60 هستند و در برابر زورگویان با تمام قدرت می‌ایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات